Eveline in Canada!

Home is where the heart is...

Woensdag 14 november Zoals ik in mijn vorige bericht al zei: soms lopen dingen anders dan gepland! Zo ook deze reis. Afgelopen dinsdag heb ik besloten om terug naar huis te gaan. Maandag aangekomen in Whistler en ik merkte bij mezelf dat ik enorm aan het twijfelen was over het doel van mijn reis. Toen ik deze reis vorig jaar ging plannen was mijn leven anders dan dat hij nu is. Door die verandering (waar ik heel blij mee ben natuurlijk) en het feit dat ik al wat ouder ben dan de gemiddelde Australische blonde chick die hier een baantje zoekt, heeft me doen besluiten om dit avontuur voortijdig te stoppen. Ik zag mezelf niet meer wonen en werken in Whistler voor langere tijd en het hele halfjaar alleen reizen zag ik ook niet zitten. Ik heb het natuurlijk uitvoerig besproken over de skype met familie en vrienden en, hoewel ze het allemaal jammer vinden, snappen ze het gelukkig ook! Ik vind het uiteraard ook jammer. Altijd al gewild en nu toch niet helemaal. Ik ben toch blij dat ik ben gegaan, anders had ik deze ervaring ook niet gehad. Het was gewoon niet de juiste tijd en omstandigheden. Dus jullie hoeven me nog maar een weekje te volgen! Ik ben inmiddels op Vancouver Island aangekomen en zit in Victoria. Daar ben ik twee nachtjes en wil daarna oversteken naar Washington en misschien nog een nachtje in Seattle. Woensdag 21 november vlieg ik in ieder geval weer terug en zal donderdagmiddag weer in Nederland zijn. Liefs, Eveline

Reacties

Reacties

Linda

Welkom Eef! Volg altijd je hart! XO Lin

John

Geeft niet meid. Eigenlijk alleen maar gezond dat je terug wil ;-) nou eigenlijk wel weer gezellig hoor je zo snel te zien. Geniet nog even ervan en het belangrijkste is Volg je gevoel

Emmy

Jeeh toch op mijn verjaardag;) zonder gekheid, geen dingen doen, die je niet gelukkig maken! Life's to short! Respect voor deze beslissing! Kus

yvonne

wauwie, niet verwacht! maar idd respect hoor! volg je hart!!!!

xxxxx je nichtje

Judith

Hey Eveline, moet inderdaad een dubbel gevoel geweest zijn, maar goed dat je de knoop hebt doorgehakt en naar je eigen gevoel hebt geluisterd. Je wilde het zo lang en nu blijkt het toch niet het moment te zijn. Maar je hebt het wel geprobeerd en bent absoluut een ervaring rijker. Dat neemt NIEMAND je af. Knap hoor! Alle respect voor jou.

Tot snel.

Liefs Judith

Chantal

Leef met je mee!! Liefde is: je plannen bij kunnen en durven stellen!! R.E.S.P.E.C.T!! Dikke knuffel ps kom je nu ook weer gezellig werken? X

monique

Hoi Eef,
Je moet maar zo denken, dat als je niet was gegaan, je ook niet had geweten dat je thuis zo zou missen.....
Geniet nog even van de laatste dagen daar en we zien je weer snel in Nederland XXXXX

Gerry

Hey Eef, volg je hart, de enige goede stap. Dikke kus

Lizet

Toch niet helemaal raar, Oost, West, thuis het Best.
Probeer toch nog even te genieten. We hopen je weer snel te zien.

Sylvia

Wow, wat een wending...maar toch eigenlijk niet zo onverwachts haha! Kunnen we weer verder met onze triple dates :-)

Laurien

Eef!!! Wat goed dat jij je hart volgt! Geniet van de laatste dagen. Zie je snel weer! Kus Lau

Lotte

Inderdaad jammer, maar volg inderdaad je hart! Misschien wil je later nog eens terug met je liefde

Anita

Goeie beslissing Eef. Zullen we een welkom-terug-dinertje organiseren, aangezien een afscheidsetentje er niet van gekomen was???

Goeie reis en tot snel.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active