Eveline in Canada!

Dag Nederland, hallo Canada!

Het is nu maandagochtend 6:00 uur. Ik had mezelf nog zo gezegd dat ik laat moest gaan slapen, maar na een weekje weinig slapen en 24 uur op zijn, ging gisteravond om 19:00 uur toch echt het lampje uit! Nouja, tijd om jullie even bij te 'praten'! Gisterochtend ging ik dan toch echt. Naar Schiphol en mijn backpack inchecken die maar 14 kilo woog! Nog een kopje koffie/kopje thee en uitgezwaaid (met een traantje erbij van mijn kant) door papa, mama, Leoniek en Nico moest ik toch echt in mijn eentje door. Ik vloog eerst naar Frankfurt en vanuit daar door naar Vancouver, totaal 14 uur onderweg. Ik heb rustige vluchten gehad met Lufthansa. Service prima, ruimte voldoende en aantal filmpjes kunnen kijken. In Frankfurt had ik nog vouchers gekregen voor WiFi aan boord en dat werkte ook nog! Raar idee om op 10km hoogte berichtjes te sturen en ontvangen, maar wel gezellig. Iets vetraagd, maar rond 13:00 was ik op Vancouver airport. Grappig genoeg voelde het gelijk vetrouwd en goed. Door de douane en daarna bij immirgations mijn werkvisum opgehaald. Verliep allemaal prima, dus na een uurtje kon ik even lekker zitten eindelijk met een bak thee en even skypen met Nico en papa&mama: werkt prima! Besloten om de eerste nacht een hotel te boeken om even bij te komen. Met de Skytrain naar het centrum en naar het hotel gelopen op Robson Street. Alles kwam me nog bekend voor van vorig jaar met Bart, dus dat was leuk. Even wat drinken en eten gehaald en lekker op bed gelegen. Douchen en om 19:00 uur kon ik niet meer. Was helaas dus ook al om 3:00 uur weer wakker, dus moet nog even wennen! Vandaag naar het hostel om daar in te checken. Verder beetje rondlopen en -kijken in Vancouver. Ik neem nog even contact op met de familie hier om te kijken of ze nog tijd hebben om af te spreken. Morgen heb ik een orientationsession voor o.a. de aanvraag van mijn Social Insurance Number. Die heb ik nodig om hier te kunnen werken. Woensdag vertrek ik met de Greyhound naar Whistler, waar ik onwijs veel zin in heb! in Whistler heb ik twee weken een hostel geboekt. In die tijd hoop ik een baan en vaste accommodatie te vinden! Samenvatting voor degene die niet het hele verhaal willen lezen: rustige vlucht, goed aangekomen, voel me goed, woensdag naar Whistler om op banen- en kamerjacht te gaan! Liefs, Eveline

Reacties

Reacties

Esther

Gello Eef! Hier Esther!

Zeker grappig dat je kon whatsappen in de lucht. Moest wel ff opzoeken hoeveel km 38000 feet was. Je bent in de lucht al aan het omschakelen!! Haha.
Fijn te horen dat je goed bent aangekomen.
Veel plezier in Vancouver!!
X

Esther

Uh 35000 feet!

Arnie

Ooohh, lees ik eerst heel het verhaal en dan schrijf je pas de samenvatting... ;-)
Maar klinkt goed al! Have fun xx

Steph

Ooooh klinkt goed!! Niet al gelijk geshopt at Robsonstreet :p!! Enjoy meis!!!

De buuf ;-)

Hoi Eef,

Super dat alles goed is gegaan!! Alleen nog ff wennen aan tijdverschil, is niet zo gek natuurlijk!! Heel veel plezier daar en ik blijf je volgen hoor, super leuk zo!!

Veel liefs,
Francis

Ellis

Veel plezier

Papa & Mama

Top, goed te horen. Peter nog even gebeld. Doe de familie de groetjes!!

Anne

Hoi Eveline, leuk om je op deze manier te kunnen volgen! Veel plezier en succes met het vinden van werk.

Groetjes

Birgitta

Eef! 14 kilo? Dat is nog is anders dan onze koffers naar kreta/portugal! Heel veel plezier meid en geniet ervan!

Liefs!

Laurien

Hi Eef! Klinkt goed!! Fijne reis morgen naar Whistler! Kus

Martijn

Hey Eef,

Leuk om te horen hoe het je vergaat in Canada! Heel veel plezier!! en we blijven je volgen!

Dikke kus

Judith

Nou aan je eerste verhaal lees ik al dat je veel gaat beleven het komende half jaar! Veel plezier en we blijven je volgen (op afstand.....) ;-)

Liefs van de andere kant van de wereld ;-)

truus

Hallo Eef, leuk om je te volgen de komende tijd. veel plezier en succes met het zoeken naar een leuk baantje. lieve groetjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active