Eveline in Canada!

Ugh ugh, kuch kuch...

Zondag 11 november Soms lopen de dingen anders dan gepland! Dat heb ik wel gemerkt in mijn eerste week hier in Canada. Maandagmiddag ben ik naar het hostel gelopen. Lag nog best uit het centrum. Hostel is wat oud en kamer is erg warm, maar zoals het er naar uit zag, sliep ik er wel alleen. Mijn rugtas gepakt en naar het strand gelopen, want het was een heerlijke dag! Bij English Bay rondgelopen en vervolgens de veerpont gepakt naar Granville Island. Hier hebben ze een super leuk overdekt marktje, dus daar lekker rondgelopen. Ook even met tante Karin en ome Piet gebeld, ik werd al verwacht voor het avondeten! Dus eind van de middag met de Skytrain naar Surrey, waar ome Piet me al op stond te wachten. Angela, Monique en Joyce kwamen ook nog, dus het was een gezellig familydiner. Ik mocht bij ome Piet en tante Karin blijven slapen, dus ik hoefde gelukkig niet helemaal weer terug. Op tijd naar bed, want ik was nog steeds erg moe. De volgende ochtend voelde ik me niet echt fit. Ome Piet nam me mee uit ontbijten en zette me vervolgens weer op de Skytrain naar het centrum. Om 11 uur had ik een orientationsession en afgezien van de aanvraag van mijn SIN, viel het erg tegen. Alleen maar informatie die ik allang had gelezen en die ook in een boekje stond.. Had er meer van verwacht. Ondertussen ging ik me steeds slechter voelen. Even wat gegeten in de foodcourt en besloten om een hotel te boeken, wat dichterbij de busstation voor morgen naar Whistler. Ingecheckt en toen stortte ik even in: koorts, verkouden en spierpijn. Ik moest alleen nog mijn backpack halen. Die met veel moeite en een oververhit hoofd nog gedaan. Terug in het hotel op tijd proberen te slapen. Uncle Peter nog even een smsje gestuurd dat ik me niet lekker voelde. Ze wilde me met alle liefde opvangen. De volgende ochtend heeft Emily me opgehaald en kon ik lekker bijkomen, uitrusten en uitzieken bij de fam. Rolvink. Woensdag en donderdag niet veel gedaan: lekker op de bank gelegen, skypen en tv gekeken. Vrijdagmiddag met uncle Peter, Michelle en de kids naar Stanley Park geweest voor een wandeling: heerlijk! Zaterdagmiddag was ook een mooie dag, dus naar Grouse Mountain geweest om van het uitzicht te genieten. Ze waren druk in de weer met sneeuwkanonnen, dus er lag al wat sneeuw. Verder nog even de beren gedag gezegd (Bart, ik heb ze de groetjes van je gedaan ;)) helaas duurde het door drukte en een andere, kleinere gondel anderhalf uur eer dat ik weer beneden was. Vandaag vrij weinig, het regent. Morgen wil ik toch echt richting Whistler gaan, want dat is toch mijn uiteindelijke doel! Hopen dat het nu wel gaat lukken. Heb online al naar wat huisjes gekeken en er zitten leuke dingen tussen! Hopen dat ik snel iets vast kan vinden. En dan nog een baan! Ik hou jullie op de hoogte! Samenvatting: ziek zijn alleen in het buitenland is niet leuk!! Gelukkig lieve familie, redelijk opgeknapt, Stanley Park en Grouse Mountain geweest. Hopelijk morgen echt naar Whistler! Liefs, Eveline

Reacties

Reacties

Papa en mama

Je kunt het!! Nog even een rustig dagje vandaag, lekker slapen en morgen op naar het grote avontuur!!
Warme pakkerd en dikke kus van ons!!!

emmy

In gedachten zijn we bij je hoor! Kus

De buuf

Ha buuf, wat een leuk verhaal weer om te lezen! Niet leuk dat je ziek bent natuurlijk, maar wel leuk om je zo te volgen! Op je fb zag ik al een hoop mooie plaatjes, geweldig!! Nu nog ff bijkonen en dan morgen naar whistler, yeah!! Kom op meid, je kunt het! Ga er wat van maken!!! Nog 6 weekjes en dan zie je Niek alweer ????!! Dikke knuffel van de buurtjes!!

John koppelaar

Hoi eef, je moet maar denken een slechte start, maar dan kan de komende periode alleen maar beter worden ;-)

Lotte

Heel veel beterschap Eef, je gaat je vast snel beter voelen en dan kan het echte genieten beginnen. Gelukkig kon je bij je familie terrecht!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active